РОЗДІЛ: СТАТУТИ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ
Тема уроку:
Військові звання та відносини між військовослужбовцями.
Завдання уроку:
Довести до учнів поняття про
військову ввічливість, статутні відносини та їх роль у підтриманні високої
боєготовності ЗС; формувати в учнів уміння виконувати елементи стройових прийомів
і руху без зброї.
Місце проведення:
Місце для шикування; класна
кімната .
Час 45хв.
Навчально-методичне забезпечення:
наочні
посібники; підручник «Захист Вітчизни»; проектовані відеоролики .
Переглянути конспект
ПЛАН-
КОНСПЕКТ УРОКУ З ЗАХИСТУ ВІТЧИЗНИ
у 10 класі
у 10 класі
Тема уроку:
Стрілецька зброя, поводження з нею,
догляд і зберігання.
Завдання уроку:
Охарактеризувати бойові властивості
автомата; пояснити принцип роботи автоматичної зброї; ознайомити учнів з
порядком неповного розбирання та збирання автомата; формування в учнів уміння
виконувати елементи стройових прийомів без зброї.
Місце проведення:
Місце для шикування, класна
кімната .
Час 45хв.
Навчально-методичне забезпечення:
наочні посібники (комплект
плакатів); підручник «Захисту Вітчизни»; проектовані слайди.
ПЛАН- КОНСПЕКТ
УРОКУ З ЗАХИСТУ ВІТЧИЗНИ
У 10 класі
У 10 класі
РОЗДІЛ: СТРОЙОВА ПІДГОТОВКА
Тема уроку:
Виконання військового вітання, вихід
зі строю та підхід до начальника
Завдання уроку:
Навчити учнів військового вітання на
місці та під час руху, виходу зі строю та повернення в стрій, підходу до
начальника та відходу від нього; виховувати в учнів повагу до військової дисципліни
та командирів.
Місце проведення
Шкільний плац, класна кімната .
Шкільний плац, класна кімната .
Час 45хв.
Навчально-методичне забезпечення:
підручник «Захисту Вітчизни»,
проектовані слайди, головні убори,
Стройовий статут ЗС України.
ПЛАН-
КОНСПЕКТ УРОКУ З ЗАХИСТУ ВІТЧИЗНИ
у 10 класі
у 10 класі
РОЗДІЛ: ВІЙСЬКОВО-МЕДИЧНА
ПІДГОТОВКА
Тема уроку:
Перша медична допомога при переломах кісток
Завдання уроку:
Ознайомити учнів з класифікацією
переломів; підвищити компетентність учнів у наданні першої медичної допомоги
при переломах кісток та в момент прийняття рішення щодо вибору способу
транспортування потерпілого;
формування в учнів уміння виконувати стройові рухи у строю.
Місце проведення:
Місце для шикування,класна
кімната .
Час: 45хв.
Навчально-методичне забезпечення:
підручник «Захисту Вітчизни»,
проектовані слайди, підручний матеріал для накладання шин , кровоспинний джгут; бинт звичайний, косинка з тканини.
ПЛАН-КОНСПЕКТ
З ЗАХИСТУ ВІТЧИЗНИ
У 11 класі
РОЗДІЛ: ВОГНЕВА ПІДГОТОВКА
ТЕМА :
РУЧНІ ГРАНАТИ, ПОВОДЖЕННЯ З НИМИ,
ДОГЛЯД ТА
ЗБЕРІГАННЯ
Завдання уроку:
Відпрацювання стройових вправ в шерензі, колоні. Розвивати в учнів відчуття
військової дисципліни та військового порядку.
Розучити види осколкових ручних гранат, призначення, бойові властивості та
загальну будову.
Місце проведення:
Шкільний плац, класна кімната.
Шкільний плац, класна кімната.
Матеріальне забезпечення уроку: проектор, мультимедійна
дошка, презентація, плакати, макети ручних гранат, підручник «Захисту Вітчизни»
ПЛАН-КОНСПЕКТ
УРОКУ З ЗАХИСТУ ВІТЧИЗНИ
У 10 класі
У 10 класі
РОЗДІЛ: ПРИКЛАДНА ФІЗИЧНА ПІДГОТОВКА
ТЕМА:
ГІМНАСТИКА
Завдання уроку:
Розучувати і відпрацьовувати перший комплекс вільних вправ та комплексно-
силову вправу;
Розвивати в учнів силу, витривалість та гнучкість, потребу в занятті
фізичними вправами та спортом;
Формувати в учнів почуття необхідності фізичної підготовки, як майбутнім захисникам Вітчизни.
Місце проведення:
Місце для шикування, класна кімната.
Місце для шикування, класна кімната.
Матеріальне забезпечення уроку:проектор та мультимедійна дошка,відеоролик,
гімнастичний килимок, секундомір ,підручник «Захист вітчизни» роздатковий
матеріал.
Немає коментарів:
Дописати коментар